sobota, 7 kwietnia 2012

Aniołki Grubaski na dzień dobry :)

Postanowiłam wyjść poza ramy mojego bloga książkowego i tak powstały "Drobiazgi Pheo". Zasadniczo w sieci zajmowałam się pisaniem recenzji książek, a w domu, po cichutku tworzyłam od czasu do czasu różne drobiazgi do domu albo biżuterię. Dlaczego jednak nie zaryzykować i nie pokazać ich tutaj? :)
Początkowo myślałam, że będę zamieszczać tylko i wyłącznie efekty moich prób twórczych, ale chyba znajdą się tutaj wszelkie drobiazgi, które uznam za ciekawe bądź urokliwe, wykonane przeze mnie, otrzymane, zakupione, a może nawet zaobserwowane gdzieś, kiedyś...
Na początek kolczyki "Aniołki Grubaski". Wykonane z korali szklanych i elementów posrebrzanych.

2 komentarze:

  1. Piękne te Aniołki-Grubaski :D Cudo! :D
    Ciesze się, że założyłaś drugiego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń